Porlande

Okej gott folk härmed friskförklarar jag mig! Så imorgon blir det jobb, och jag hade helt glömt av att vi skulle ha kurs på jobbet. Jädrans va kul! Känns helt fantastiskt att få återgå till livet igen. Idag va jag utanför dörren för första gången på en vecka. Jag gick till affärren och tillbaka. Friskluft! Imorgon blir det bussen till jobbet, blir nog lite overkill att både promenera och sedan jobba. Bäst och börja lite lugnt. Förresten är placerad på övervåningen för Danne vill inte se Grey´s Anatomy och vårat element låter som en porlande bäck. Tydligen så har jag målat de med för mycket färg så de går inte att lufta. Men det är ganska rogivande och mysigt faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0