Paradiset Thailand



Första kvällen på hotellt



Första doppet



Jonte ska känna på havet



Vågor är kul



Snorkel mannen



De va regnigt om kvällarna



Haha vilken trio



Längst bort på vår strand - Kamala Beach



Så vackert - Kamala Beach



Lunch taijm på beachen



Härligt



Åker tuk tuk



Nightmarket i Phucket town



Sötaste surfarkillen







En av hotellets alla pooler by night



Solnedgång - Kamala Beach



Kamala Beach



Ännu en tuk tuk



Patong



Havets läckerheter



De va lite regnigt inne på restaurangen



Underbart



Sis flyter



Kamala Beach



Sötnos



Bild tagen av John



Dom la i småblomdekorationer med ljus i vattnet för lycka och välgång



Och lucky ballons



Longtail boats



Templet i Kamala



Kamala Beach



Jag & John åker tuk tuk buss till patong



Finaste sis



Jonte fick en cool lyssande radiobil



Redo för att åka speedboat



Lugnet före stormen



Det blev blött



och va väldigt vågigt



Vågigt som sagt



Vilket vatten



John & Pappa



Maya Bay



Maya Bay



Mina fina syskon



Love



Här spelades en James Bond film in






Matade apor



Jonte matar apan



Monkey Beach



Fina fiskar



Fisk



Snorklar Jessica



Snäck letare



Pappa



Försöker värma mig i lä



Rida elefant



Gummi plantage



Vår elefantkille



Klappa fina elefanten



Elefant



Vacket vattenfall



På vår söta elefant



Jessica sitter runt halsen och rider



Pappa oxå



Åkte kanot i regnskogen



Otroligt vackert



Jonte svingar sig i lianen



Och Jessie



Och så pappa



Bauta träd



Vår kanot



1 km högt



Kamala Beach



Sis



Jag



Mitt lilla glassmonster


Jag & Jonte







Nöjd kille



Påväg hem



Moln

Tack för en oförglömlig resa ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

vilka härliga bilder :) De ser ut att ha vart en underbar resa :) vilken tur att du inte blev sjuk där iallfall ....kram

2009-11-15 @ 15:23:29
Postat av: Tessan

Ja visst är det, tittar på dom och längtar tillbaka. Och ja jag är väldigt tacksam för att jag blev sjuk när jag kommit hem :) Puss

2009-11-15 @ 21:54:15
URL: http://tejes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0