Luftslottet som sprängdes

Kom hem från bion för en stund sedan, känner mig inte direkt trött så jag pysslar lite hemma. Danne är på födelsedagspartaj och lär inte komma hem än på ett tag. Idag har jag farit runt och handlat ännu mera julklappar och lite annat smått till lägenheten. Sedan har jag städat och stryckit, hängt gardiner, fixat adventsljusstake och julstjärnor. Blir så himla mysigt och vitt här hemma. Vår lägenhet är så underbar, fullkomligt älskar den. Sedan va jag och syrran en sväng förbi mormor och morfar, va längesen vi var där. Önskar man hade tid att ses lite oftare, men tyvärr blir det inte så.
Nu på kvällen va jag och Jessica på bio, vi såg Luftslottet som sprängdes. Klart godkänd, tom riktigt bra. Jag tycker alla tre filmer va jättebra, men ettan va klart bäst! Nu ska jag bädda rent i sängen. rena sängkläder är bland det bästa jag vet. Håller ni inte med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0