Torsdagsfix

Puhh denna vecka känns alldeles för lång. Men imorgon är det fredag. Yeyyy! Och vilken helg det kommer bli, helt fucking lovley. Imorgon ska vi sova på Åshagen, vi ska nämligen sitta barnvakt. Så imorgon kväll ska vi grilla har Jonte bestämt, och på lördag åker vi till Parken Zoo om vädret tillåter. Va där ganska mycket när vi var små, så det ska bli riktigt kul att åka ditt :)
Och sedan på lördag kväll är det ju Mias 30års-fest :D Temat är vittt, och jag har handlade  massa vita kläder utan att prova. Vilket resulterade i 2 outfits, får se vilken det bli, den ena är mer rockig och den andra lite finare. Tror jag har bestämt mig. Idag har jag hunnit med en sväng på stan, inhandlade lite hårband, festfoundation på Make Up Store och lite annat krafs.

Nu ikväll har jag hjälpt Mia lite och sen gjort en helrenovering av mig själv. Ansiktsmask, peeeling och slutligen BUS. Nu dax för sängen! God Natt! 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha, du var helt underbar i lördags! :D Hade du roligt??

2009-06-02 @ 08:07:23
URL: http://evelinasplace.blogspot.com/
Postat av: Tessan

:D Det va ju kul att höra. Jag hade svinkul tills jag stupa :P Det är alltid roligt att träffa dig, du är ju för söt!

2009-06-02 @ 20:51:33
URL: http://tejes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0