Onsdag = Onsdagsdejt med flickorna!

Yes! Äntligen ska jag få träffa mina flickor♥ Ikväll tänkte jag nämligen ha onsdagsmiddagh och det ska bli så kul. Har verkligen saknat det, att bara få träffas och äta och ha det mysigt. Men den stora frågan är vad ska jag bjuda på? Imorse fick jag pallra mig upp 6.30 för det skulle komma en kille och instalera vår häll. Men det gick inte för det va inte rätt el framdraget. Så nu har jag ringt runt och hittat en elektriker som ska komma hit på fredag och dra el. Fredag kväll blir det fin mat kan jag lova :) Men idag då? Får bli nå enkelt i ugn och kanske nå kallt till.
Hur som så älskar jag vår lägenhet, den är undrbar och kommer bli ännu bättre när allt är klart!


Gud va jag saknar hemlagad mat....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0