Mysonsdag

Sitter i soffan och har precis tittat klart på Grey´s Anatomy. Och självklart grät jag en skvätt eller två, haha jag satt och grät och Danne beklaga sig över hur dålig serien var. Vilken perfekt kombo :-) 
Ikväll har jag fixat mina blommor på balkongen, så himla fint blev det. Vi har ju två balkonger, den ena är pytteliten och söt och den har fått en egen liten blomlåda eller pensionärslåda som Danne kallade den ;-) Stora balkongen blev iallafall toppen med den nya markisen och möblerna. Nu fattas bara en ny grill, men det får bli någon annan månad. Man kan ju tyvärr inte få allt på en gång.

Nu ska jag fortsätta min myskväll med en film While she was out. Någon som sett? 
Ska vara uppe riktigt länge ikväll så det verkligen känns att jag är ledig imorgon och sedan ta en lång sovmorgon och bara göra bara det jag vill! Härligt!



Kommentarer
Postat av: Anne

Nu börjar jag bli nyfiken över hur eran nya lägenhet ser ut! :P Kan du inte lägga upp lite bilder? Eller ännu bättre, ha inflyttningsfest eller bjuda på en fika :)

2009-05-21 @ 11:39:53
URL: http://buppesnurf.blogg.se/
Postat av: Tessan

Skulle gärna lägga ut lite bilder men hittar inte min kamera ;) Har ett prel. datum på inflyttningsfest. Hör av mig när det är spikat. Puss & Kram

2009-05-21 @ 18:11:20
URL: http://tejes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0