Helgen kom och gick

Jahapps då va helgen slut igen. Och här sitter jag och tittar på Gossip Girl och inte förstår vidare mycket. Har nämligen inte sett det sen i mars och tydligen har det hänt väldans mycket. Hur va helgen då? Jo vi tar det dag för dag.

Fredag: Åkte hem till Jojo efter jobbet för att grilla, det va gott mycket gott tom. Sen bjöds det på Drinkar, äckliga. Mycket äckliga, den första så äcklig att håret reste sig. Den hälldes ut. Den andra va grön och fylld av gurka, va mindre äcklig och kunde drickas upp. Den sista va den med så äcklig att den fick hällas ut. Så då begav vi oss istället ner på byn till ett mycket folktomt BMB. Där kastade vi pengar över bardisken och köpte hur många drinkar som helst. Sista 10min spelade de bra musik, hardstyle och då minnsan dansa vi. När jag kom hem mådde jag illa. Haha! Men kul var det.

Lördag: Tog världens längsta sovmorgon, pysslade lite hemma och tog en promenad. På eftermiddagen kom Jojo och Lisa över på en fika. Vi satt ute på balkongen och mös under markisen medans det regnade. På kvällen hade jag och min älskling myskväll. Lagade god mat och skulle kolla på en film. Filmen va bland de sämsta jag sett. Powder Blue tror jag den hette. 

Söndag: Idag har vi fixat hemma och sedan vart på kalas hos pappa som fyllde år i tisdags. Nu har vi precis ätit mat och jag ska hugga in i min skål med naturgodis och bara ligga i soffan och kolla på strunt i tv. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0