Elektrisk morgon!

Idag va jag uppe med tuppen, 6.20 ringde min klocka imorse. Just nu är det en elktriker hos oss och fixar el till hällen, och jag har minsann assisterat honom med att dra och skjuta på sladdar. Yeiii!

Ikväll ska jag och min baby ha myskväll, äta tacos, hyra film och bara ha super mysigt. Det har jag verkligen saknat, va över en månad sen sist. Och imorgon tänker jag ta en lång sovmorgon och sen bara göra vad jag vill. Men eftersom jag tycker det är kul att fixa hemma lär det bli en hel del sånt. Jag hoppas jag hittar min klocka i nån kartong också för den har gått sönder för tredje gången. Börjar bli lite irreterad.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Heej Therese! Ska du med och skjuta alla imorgon ;)

Du, jag och Sofia skulle kunna vara ett slående team. Kram kram

2009-05-08 @ 22:36:55
URL: http://evelinasplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0