Subakut tyreoidit

Det blev inge jobb för mig idag, istället blev det en heldag av väntan på akuten. Imorse när jag vakna hade jag världens hjärtklappning och va helt skakig. Och jag beslutade mig för att jag inte orkade ha de så längre.  Efter många timmars väntande på akuten fick jag träffa en super bra läkare. Han frågade massor och undersökt mig noga. Jag fick även ta nya prover. Snart ser jag ut som gud vet va, helt sönderstuckna armar :)
Jag har iallafall någon som heter Subakut tyreoidit, sköldkörtelinflammation. Så nu äter jag en himla massa mediciner, bla kortison och något som lugnar hjärtat. Känns skönt att äntligen ha fått rätt vård och behandling. Tydligen så mår man bättre ganska snabbt, även om de kan ta upp till ett år innan man är helt frisk. Imorgon ska jag upp till akuten igen och ta ultraljud på sköldkörteln för att se att de inte är någon bakterieansamling. Nu tänker jag hoppa i säng är helt slut efter denna dagen. 

Puss & God Natt ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej!
Väldigt gammalt inlägg, men tänkte bara höra om du kunde träna vid din akuta sköldkörtelinflammation? För det är ju inte samma sak som att träna vid halsont, då det rentav är farligt?
Tacksam för svar!! (i mailen gärna) Kramar o hoppas du mår bra nu! :*

2015-08-15 @ 19:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0