Nothing

Har egentligen inget att skriva för när man är hemma och är sjuk så händer det inte så mycket nytt. Men känner mig en aning piggare idag. Va hos min läkare igår igen, min sköldkörtel var överaktiv, så nu har jag fått remiss till Medicin Kliniken. Sen ville hon ha lite nya prover så jag har nyss vart och lämnat lite nytt blod. Jag hoppas att det inte tar för lång tid innan jag får komma till Medicin Kliniken. Har ju så mycket kul som väntar nu och då vill man ju vara pigg och kunna delta. Från imorgon är jag sjukskriven på halvtid, hoppas jag orkar det. Vore ju helt lovley att kunna få se något utanför vårat hem. Just nu är de så skitet här, fullt med damm överallt. Jag hatar att ha de så, men jag varken får eller orkar anstränga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0