Målare Tessan

Nu är det inte många dagar kvar tills vi får lägenheten. Ska bli så kul att få sätta igång och renovera. Nu har vi äntligen fått koll på allt i badrummet och de blev en kund till mig som ska göra jobbet. Känns faktiskt skönt att veta vem som gör det och exakt va slutnotan kommer landa på. Och Jisses va dyrt allt är. Tur man gör de så sällan.

Igår åkte jag, Danne och Anton iväg till Stockholm och kolla på en soffa på Furniturebox.se. Och tro det eller ej så var soffan vi tittat på över förväntan. Så nu är en bauta stor soffa beställd. Kvällen spenderade vi på Rönnby. Vi skulle sova där med Anton eftersom Annika och Kjelle va iväg på spa. Vi lagade massa god mat, kollade på Robinsson, jag badade bubbelbad och tittade på film. Jättemysig och lugn kväll.

Hela dagen idag har jag spenderat i målarburken. Åkte hem till mamma för att hjälpa henne bli klar med sin renovering, har målat badrummet, element, slipat och skruvat ihop lådor till köket. Imorgon ska vi fortsätta. Jag tycker det är skitkul att hålla på! Undra om jag tycker samma sak om en månad?
Nej nu kan jag inte sitta här och slöa mera, ska laga renskav tills imorgon och sedan mysa lite i soffan med min älskling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0