Lördags kväll

Sitter i soffan och små tittar på American Pie 2, min söta sambo ligger och sover här intill. Jag är också ganska trött idag, men jag börjar bli så van med det så jag vet inte längre hur det känns att vara pigg eller må helt prima heller för den delen. 

Gårdagen spenderade jag igen på Akuten, hade en tid på röntgen kl 11 där jag skulle ta ultraljud på halsen, redan där var det förseningar. Sen var det bara att sitta på akuten och vänta och vänta och vänta. Snacka om att jag va dödstrött när jag kom hem och sov några timmar. 
Mina mediciner känns bra, även om jag ogillar att jag måste äta så himla massa mediciner. Den för hjärtat är absolut den som gör störst skillnad och det är så skönt att få någorlunda normala hjärtslag och slippa ha ett hjärta som springer maraton. Hur som känns det himla skönt att allt är på rätt väg och jag är glad att jag åkte in akut och fick rätt hjälp. Jag va nära att ge upp. 
På torsdag ska jag tillbaka till jobbet,  men fram tills dess ska jag bara se till att vila och må bättre. Ni anar inte hur man mår när man har en sänka på 209 ( ska ligga på mellan 5-12 ) 

Idag tog syster med mig till mormor och morfar. Är alltid mysigt att vara hos mormor och morfar. Dom är världens bästa ♥
Vi tittade på Bandyfinalen och hur spännande var inte den? Så himla kul att Västerås vann SMGULD :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0