Högerkonvex skolios

Yes då var det helg, eller vänta nu inte för mig. Men det känns lite som det iallafall. Jag ska upp och jobba imorgon klockan nio, jag är ju ändå så morgonpigg ;-) Idag mår jag mycket bättre än igår iallafall, vilket är mycket skönt. Igår kändes det som jag verkligen höll på att bli sjuk. Men inatt sov jag som en prinsessa i en nybäddad säng. Älskar nybäddade sängar det doftar så gott. 

Nej nu ska vi iväg på Bandy, är tydligen någon viktigt match. Är min första för iår. 
Fick föresten svar på röntgen som jag va på i veckan, jag har tydligen en högerkonvex skolios på ca 30°. No shit! Det va ju helt nytt för mig, tack så hjärtligt för den upplysningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0