Semester

Då var ännu en vecka slut, och jag känner verkligen att jag behöver helg. Förra helgen blev inte en lugn stund, på lördagen vart det zoo och 30-års fest. Söndagen spenderades hos mormor med att fira mamma och köpa ny mobil. Dock har jag tappat en massa nummer :(
Nu i helgen tänkte jag ta det lugnt och bara vara. Ta någon joggingrund, kanske en sväng ner på stan och fixa lite hemma. Imorgon kväll ska jag njuta av att bara vara själv. Danne ska på fotboll på Köket. På söndag flyttar jag hem till syran i en vecka. Äntligen ska vårat badrum bli fixat!

Nu sitter vi i köket och har ätit tacos och pratar lite om semestern. Vi funderar på att börja med att hälsa på sötaste Paula i Oslo och sedan vidare till Falkenberg och efter det ev en sista minuten. Oj va mycket som ska hinnas med på två veckor :) Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0