Förhelveteskyld

Har verkligen var superdålig på att blogga det sista, men jag har varken haft tid eller lust. 
Helgen var helt lovley, Jojos födelsedag vart verkligen jättekul. Ska snart lägga upp bilderna! Dagen börjades med snittar och sangria i hennes lägenhet, sedan blev det två timmar på Arosfortet, och visst fan va det kul. Svinkul tom :) På kvällen var det sedan middag och tårta och sedan bar det av till Pluto. Musiken va grym och jag dansa som en tok.

I söndags låg jag och älsklingen på övervåningen och lyssnade på regnet som smattrade mot våra takfönster och hade Prison Break maraton! Hur mysigt som helst. På eftermiddagen var vi på Rönnby hos Daniels föräldrar på fika. Jag tycker så mycket om dom. 

Nu sitter jag här och tittar på Desperate Houswifes och känner mig sjuk och eländig. Bläää! Jäkla förkylning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0