Parkmys

Efter att ha legat inne hela dagen, växelvis soffa och säng för att återgå till det normala gav jag upp och drog med mig min älskling ut i parken för att mysa lite i solen. Va hur underbart som helst trots att det va sen eftermiddag. Sedan åkte vi till mamma och vattnade hennes blommor och handlade lite som behövdes till middagen. Det blev grillad (i grillpanna) fläskfile, rostad färskpotatis och en god sallad. Farligt gott var det, så nu är jag propmätt. Danne har gått ut med sina vänner, jag va bjuden på fest hos Lisa men jag känner att jag orkar verkligen inte. Istället tänker jag ta ett fotbad, fixa naglarna, packa lite och sedan kolla en film. Imorgon em drar jag nämligen till Oslo och då vill jag va pigg, för 61/2 timme i en buss bakis är ingen hit!



Älskling & Jag myser i parken



Vi låg under ett bauta träd



Engelbrektsgatan



Mina sommarfötter



Lördagsmiddag på ballen



Gotte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0