Fixa fixa fixa

Gudars va jag känner mig duktigt. Vaknade klockan nio idag, pigg som en lärka. Gick upp och gjorde kaffe, satte mig framför datorn och betalade räkningar, ringde till vårt försäkringsbolag för att ändra konto på autogirot. Då vissade det sig att de missat att lägga till flera väldigt viktiga försäkringar. Klantar! Men nu är det ordnat. Ringde MBF & Handels. Sedan gick jag iväg och solade och promenerade efter det runt cityringen. Nu sitter jag här nyduschad och har precis ätit lax & grönsaker. Såfort tvätten är klar ska jag gå ner på stan och handla lite småsaker som behövs. Och senare i eftermiddag ska jag träffa min syster. Fullt upp idag som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0