Colorful


Gårdagen i bilder


Mina strawberry daiquiris


Lite kökshäng



Grillmästaren Lisa



Lisa bjöd på riktigt god mat



Vackra sommarnatt



Vi flickor på Tabben


Gårdagskvällen var mycket trevlig och väldigt lyckad. Vi började hos Lisa med lite goda drinka, grillat och massor av tjejsnack. Tiden gick såfort så vi landa inte på Tabben förns klockan var kvart i ett. där tog vi en drink och sedan drog jag och Lisa och dansade lite på Pluttan. Va riktigt mycket folk där. När Pluto stängde tyckte vi inte de va dags att sova så jag & Lisa drog hem till henne och gjorde Melon&Kiwi daiquiris. Så en sådär halv fem ramla jag inanför dörren imorse. Idag får man sona för sina synder, huah! Nu ska jag äta lite glass och njuta av att jag har semester. Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0