Love

Har ni haft en bra helg alla sötisar? Igår bjöd jag min älskling på en jättefin middag. Vi drack en flaska rödvin, sen kom en flaska till fram. Och efter det va jag lagom rund under fötterna :-) Men vi hade jättemysigt och roligt var det.

Idag har jag haft en riktig slappardag. Är så skönt att ha det ibland, jag sov länge. Sen åt vi frukost i sängen och kollade på en film, eller Danne kollade jag sov mest. På eftermiddagen va jag ute på en långpromenad, gudars va kallt det är ute. Jag såg ut som att jag fått stryk när jag kom hem. Helt förskräcklig såg jag ut! Nu har jag precis tagit en lång dusch och satt mig i soffan med glass. Vi ska titta på film, Bangkok Dangerous. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0