Let´s dance 2009

Äntligen helg! Fast egentligen kändes det inte som fredag idag, underbart med kortveckor. Men tyvärr är dom slut nu, men vänta nästa vecka sitter jag här och har resfeber för jag åker till USA dagen efter. Wiiiiiieeee! Ska bli så kul! Längtar så mycket!
Nu sitter jag och min baby och tittar på Let´s dance. Har haft en av våra mysiga fredagsmiddagarna med en flaska vin. Gud så gott det är med lite vin. Imorgon har jag och Jojo tänkt att vi ska lära oss äta sushi. Bara ett problem, vart kan man gå ut och äta sushi här i Västerås? För vi vill ju gå ut på kvällen, så vi kan dricka oss mäta på vin om vi inte tycker om sushi.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sushi? Jag gillart! :)

2009-01-11 @ 03:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0