Halkigt!

Idag när jag och mamma var påväg hem från Hälla, fick vi sladd när vi skulle köra på motorvägen. Vi åkte fram och tillbaka över vägen ett par gånger innan vi slutligen körde rakt ner i diket. Fruktansvärd tur att vi körde så sakta och att ingen kom bakom oss. Vi klarade oss utan skador men bilen gjorde illa sig. Det va flera snälla människor som stannade och första killen hjälpte oss ringa bärgningsbilen och efter ett tag kom det två poliser.
Nu har jag precis ätit och trots det var en timme sedan jag kom hem är mina fötter genomfrusna.  
Kör försiktigt!

Kommentarer
Postat av: Lissis

Usch va läskigt, va skönt att ni klarade er helskinnade iaf! Kram på dig!

2009-01-08 @ 15:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0