Gott Nytt År!

Oj vilken himlans trevlig kväll det blev. Vi började med middag här hemma, på menyn  stod det Räk & Passionscocktail, Fläslfilé i grönpepparsås och Creme Brulé. Maten blev jättelyckad och alla verkade tycka att den smakade.
Proppmätta begav vi oss upp till Thomas där det va full fest. Vi var säker 30st, och alla va glada och supertrevliga. 
Vid tolvslaget fyrade vi av en hel låda med fyverkeri. Det va ett bra nyår och jag fick pussas med min älskling på tolvslaget. Och alla sjöng för mig :-)  Va nog inte hemma förns klockan var halv fyra imorse. Det kändes imorse, men måste säga att jag är ovanligt pigg med tanke på alkohol som intogs igår. Idag har jag ätit pizza, första gången jag gör det på nyårsdagen som tydligen är Sveriges pizzadag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0