Renoveringsplaner till max!

Idag har vi åkt runt på diverse kakelfirmor, kollat tapeter och badrummsinredning. Det är ju en hel djungel och trots vi har en 4:a på 100kvm vill jag ha fler rum att tapetsera finns så sjukt mycket tapeter. Men tur är det kanske att det inte är större då pengarna bara rullar iväg snabbt som blixten.

Har bestämt kakel och klinkers till badrummet iallafall. Hittade ett superfint golv, det va brunt med bronsinslag. Kommer bli grymt!

Nu ska jag ta och städa lite. Har satt på ah.fm på högsta volym. Jag behöver lite distans till allt annat och Danne har gått till en polare ett tag. Är nog bra för vi har gått varandra på nerverna tusen gånger idag. Men så är det väl när det är flera viljor som ska enas och det ska bli så bra som möjligt för båda.

Ha en underbar lördagskväll! 





Två tapetkandidater. Båda från Midbec som jag anser gör bland de snyggaste tapeterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0