Fredagspyssel

Jaha då var det fredag igen då. Känns väldigt skönt, känner att min kropp behöver lite vila och bara ta det lugnt. Har haft huvudvärk ett par dagar, igår va värst. Vaknade med ont i nacken och huve och så förblev de hela dagen. Men jag tog mig ändå till gymmet och körde lite kondition, efteråt kändes det faktiskt bättre. Sen la jag mig tio igår, skönt!

Idag ska jag och Daniel till banken och prata om våra lån, ska bli spännande. Tänk att det äntligen blir av! Ett stort steg i vår relation. Och imorgon ska vi beställa köket, tänk va underbart att få ett kök precis så som man själv vill ha det! :-)
Annars tänker jag ha en lugn helg, va ska ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0