Skultuna Fabriksbutiker

Idag var jag mamma & Jessie ut till Skultuna. Blev mest tittande köpte bara en disktrasa, ett servettställ och några filtstjärnor till julgrannen. När vi skulle åka därifrån snöade det jättemycket och det var hur mysigt som helst. Nu ikväll har jag och Jessica vart hemma hos mamma och ätit julmustkyckling och kollat på film. Falskt alibi hyrde vi, helt ok film med väldigt oväntat slut. 
Just nu sitter jag inne på kontoret, min lilla älskling har fest och det är bara massa killar här. Fast dom är så snälla allihopa så det gör inget. Han fick en skitsnygg pressent av dom. Vet inte vad man ska kalla den, som en stor ljuslykta man eldar med spritbränsle. Visar sen. Nu ska jag gå och se va killarna gör. Natti natt!



Jag bara älskar den här tomten. Hur söt är han inte?



Fina hjärtan från Skultuna mässingsbruk.



Vi ser det snöar, vi ser det snöar, vi ser det snöar hurra!



Påväg hem stötte vi på ett fackeltåg som satt facklor efter vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0