Min Jul



Jullunch hos Lilja/Johansson



Mamma försöker berätta om när hon skulle dra E18 i kortläsaren



Alla klappar under vår Piff & Puffgran



Julklappsutdelning, kör säkert sis ;)



Morfar fick en bok med fräckisar



Här gissas det på rim



Jonte fick största paketet, Band Hero



Mina fina syskon



Dax för mat



Jungfruns snaps



Finaste



John & Anton ( Hunden heter oxå Anton )



Mitt ♥ & Jag

Tack för en underbar Julafton och alla fina klappar. Nu har jag precis försökt duscha av mig all hund som jag tror jag är allergisk mot och satt på mig mina nya sidenpyjamasbyxor. Tänkte slö titta lite på tv innan vi sussar. Imorgon väntar middag hos mormor. Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0