Syster & Jag

Igår hade jag och syster en hel dag tillsammans kan man säga. Vi tog först en tur ut till Hälla för att shoppa lite. Jag hittade alldeles för mycket saker. Ett par nya jeans, en klänning, en siden skjorta mm. Efter det tog vi en sväng ut till pappa för en fika. Farmor & Farfar var där. Och sedan en tur hem till mormor & morfar. Mycket fika på en och samma dag. Vinbärskaka & Annanaspaj, mums! Och helt otroligt nog lyckades jag övertala min syster att följa med ut på kvällen. Vi började hemma hos Lisa på förfest, gick vidare till Tabben & sedan BMB. Hade faktiskt riktigt kul igår. va mycket folk ute. Hann tom med en kort efterfest, som innehöll en lägehet som va full av rökande människor känndes det som. Uache va vidrigt att röka inne.
Idag har vi en riktigt slappardag. Hur skönt som helst, sov till klockan 12, har ätit tacos buffé och kollat på en film. Killing Shot tror jag den hette. Nu ska vi snart sätta på nästa. Ha en mysig söndag alla söta!



Min äslkling ♥



Fika nummer 1



Mitt gammla hus



Fika nummer 2



Sis



Fia



Igge serverar oss Strawberry daiquiris.



Lisa & Jessica posar



Finaste flicksen ♥



Lisa & Igge rockar



Bästaste systrarna



Slapparsöndag med Tacos buffe

Kommentarer
Postat av: sis

ja det va verkligen en fartfylld lördag:-D

2009-08-30 @ 20:43:03
Postat av: Tessan

ja du sis det kan man lugnt säga, men kul var det. Puss

2009-08-30 @ 21:20:11
URL: http://tejes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0