Sunny & Hot

Idag har vart en riktigt skön sommardag. Imorse sov vi länge och gick sedan upp och lagade omelett mös i soffan och såg film. Sedan gick vi ner till stan och lunchade på Köket, gick förbi Åhöens och köpte en bok till Danne som han kan ha på standen. Sedan tog vi oss ut till Framnäs och solade oss lite och bara hade det helt otroligt skönt.
På kvällen har jag vart ute hos min älskade mormor&morfar och bjudit dom på grillat. Alltid så mysigt att vara hos mormo&morfar tycker jag. När jag kom hem va jag riktigt duktig och tog en kvällspowerwalk och nu har jag packat upp allt vi hade med oss hem från semester. Det blev mycket shoppat kan jag säga! Jisses!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0