Friday night



Ikväll har jag & min baby lagat pizza



Nu sitter vi på övervåningen och tittar på UFC, och jag blir tom lite inne i matcherna. Även fast jag tycker det är en helt galen sport. Om man nu kan kalla det sport? Vi såg en film tifdigare Go Fast, jag såg halv sen somna jag som en stock. Va helt galet trött. Känndes som nån slagit mig i huvudet. Sen kom min älskling och bjöd på Mandel & Marängtårta, så nu är jag lite piggare. Föresten min träningsvärk sedan gymmet igår är inte att leka med :) Nu ska jag fortsätta mysa med min älskling. Ha en bra kväll alla söta.



Kommentarer
Postat av: Evelina

MEN GUUD! Jag och Daniel hade samma duskussion igår. Hahaha. Vi kollade på UFC och jag ba: Ehh tycker du verkligen om att titta på när 2 killar slår sönder varandra sen kramas lite... ? Hahaha, vilket sammanträffande. ;) Vad ska du göra ikväll mitt hjärta??

Puss

2009-08-29 @ 13:37:36
URL: http://evelinasplace.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0