Sweets for my sweet

Tjoho, jag borde egentligen kryppa ner under täcket men var eviga gång jag promenerar hem från våra onsdagsmiddagar blir jag pigg. Dessutom har det blivit mer en regel än ett undantag att jag förbereder morgondagens kvällsmat såhär dags på dygnet. Kan meddela att vi inte alls har mycket disk eftersom vi äter på papptallrikar med plastbestik sittandes på en spackelburk.

Idag höll jag på att få ett sammanbrott. Tro mig riktigt nära var jag. Jag blir förvånad över vad för slags människor det finns. Och att de dessutom har bosatt sig i vårt nya hus gör mig tokig. Är det inte den svenska avundsjukan som sipprar fram? Det måste svida att två "ungdomar" flyttar in och sprätter flera hundra tusen omkring sig. Måtte det lugna ner sig. Gaaaahhh!

När jag kom hem fick jag iallafall se att min deklaration låg på bordet, och jag slet upp den för att se om jag skulle få en slant tillbaka. Och minnsan 9321:- får jag tillbaka. Jävligt najs. ( Kan tilläga att jag ska betala in cirkus 80.000:- i reavinstskatt! Tänk va mycket kul man kunde haft för de pengarna )  

Dax att sova, en arbetsdag kvar sedan väntar 4 hela dagars ledigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0