Min helg

Ja efter att ha sussat några timmar sitter jag i soffan och nyser. Tänkte berätta lite om min helg som har vart super trevlig.

I fredags va jag på Flavias 30 års-fest på Å2. Det va bjöds på god mat och dryck. Va riktigt trevligt och efter festen va slut möte jag upp min älskling & Jimmy och gick förbi Konrad en sväng. Jag tycker alltid att det spelas så bra musik där.

 


 

Lördag då, jo då var det ju dax att åka till Stockholm och gå på Cirkus med Daniel föräldrars företag Turfcenter. Jag måste erkänna att jag var lite, eller sjukt trött till en början då de andra började dricka vin på tåget kl 12. Va inte direkt vad jag ville ha utan höll mig till vatten :-)
Väl framme i Stockholm skulle vi ta taxi till Cirkus, resan tog 40 minuter och vi hann kliva av taxin för att sedan kliva på den igen efter ett tag då det va total trafikkaos.
På Cirkus skulle vi se på UgglaRehborgUlveson. Det va en rolig revy och man fick skratta en hel del. Det medverkade även två otroligt gryma luftakrobater. 
Efter revyn tog vi Djurgårdsfärjan och gick till en underbar italiensk restaurang Agaton i gamla stan. Maten var underbar! Vi drack åt drack åt drack åt i många timmar. 
När vi var så mätta att vi inte fick ner en bit till gick vi vidare till sista stoppet på en pub. Där fick Daniel en så stark shot med tabasco i att han höll på att krevera. Tyvärr missade jag det hela.
Vi tog sista tåget hem och jag tror alla var riktigt nöjda med kvällen. Det var jag iallafall.

 


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0