Hästar & mat

Igår åkte jag med familjen Lilja/Broberg till deras släktingar ute på Ekerö. Måste säga att det var en väldigt lyckad fest, med massor av helt underbart god mat och trevligt folk. Familjen var även väldiga djurälskare och hade flera hundar och hästar. Riktigt stolt är jag över mig själv då jag tom va in i hästboxen och klappade hästen tom på bakre låret. Jag är ju som sagt fruktansvärt hästrädd. Vem vet någon gång kanske jag tom rider på Hevenley som hon så fint hette.

Idag har vi legat kvar hela morgonen i sängen och bara myst och kollat på min absoluta favofilm. SEX AND THE CITY, och vet ni tom min älskling tyckte den va bra. Tror att de flesta killar tycker de,dom har bara fått för sig att det ska vara en riktigt tjejfilm som dom hatar :-) Nu ska jag återgå till mina potatisar och köttbullar i köket. Senare i em ska vi gå och titta på en två på Stora Gatan. Efter det blir det att åka hem till mormor. Undrar om jag hinner ut på en promenad idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0