Blue beautey

Då var det söndag igen då. Varför är det så att helgen går så fort? 
Vi köpte hem mat igår. Daniel på Gränden och jag på Kolgrillsbaren. Kan ju säga såhär, jag köper aldrig mer mat där. Jag fick så ont i magen och kramper att hela lördagskvällen blev förstörd. Antingen var det scampin som var dålig eller köttet som inte var klart. Och det smakade inte ens gott. Nej fy!

Men igår hände även en del roliga saker. Jag var och lunchade på stan med Liin, och fick träffa hennes och Henkes underbara lilla blåögda solstråle Zander. Vilken kille! Helt underbar. Tänk när man får en egen :-)
Hann även med en tripp till Blommsterlandet för att inhandla lite nya blommor och krukor till köket. Är så trött på alla konstgjorda vi har. Blev superfint tillsammans med nya gardinen. 
Efter det var mina svärföräldrar på fika besök, är alltid lika trevligt. Dom är så snälla och goa.

Nu ska vi äta frukost, sen blir det tvättstugan för hela slanten. Tänk när man bor i hus, du behöver man inte ägna en hel dag åt att vara i tvättstugan.
Trevlig söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0