Saturday

Idag har vart en händelserik och rolig lördag. Började med att först gå en sväng på stan med syrran som behövde smakråd med kläder till kvällens festligheter.
Efter det åkte jag och Daniel ut till Noblessa och ritade kök. 
Gud så mkt fina kök dom har. Förslaget på vårt kök vart hur snyggt som helst. Dock är det jäkligt dyra kök där, nu har dom 50% året ut men trots det är det dyrare än många andra leverantörer. Så det får vi fundera lite på. Och först och främst hoppas att vi får lägenheten, mäklaren försöker bara få upp priset. Men vi är inte så dumma och orutinerade att vi går på det utan har is i magen ett tag till.

På eftermiddagen har vi vart hemma hos pappa och Carita. Alltid lika trevligt och skönt att vara där. Blev bjudna på både fika och mat. Måste bara säga att min underbara lillebror är för söt. Han är kär i två tjejer och vill gärna pussa dom sa han idag :-)
 

Nu ska jag fortsätta titta på Stjärnor på is och vila min bråkande mage.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0