Lördagspyssel

Halva helgen har nu gått, eller om man ska vara positiv så har vi halva helgen kvar. Imorse sov jag till 10 och började med att köra ett yoga pass på 45 minuter. Va verkligen superskönt och betydligt mycket svårare än man tror. Perfekt start på lördagen.

Sen har jag och min baby vart och kollat på ännu en lägenhet, vi gillade den inte alls lika mycket som den vi budat på. Imorgon är det dax för vår lägenhet  igen, så det blir till att städa för tredje gången denna vecka. Yeiii!
Har även hunnit med en sväng på Ikea och stan. På stan fikade jag på Coffehouse by George med Jojo och lyckades hitta en supervarm och skön vinterjacka för ett toppen pris. Nu saknas bara ett par varma skor.

Nu ska jag slö titta lite till på tv innan vi ska åka och köpa middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0