Kanelbullar & Stjärnor på is

Imorse vaknade jag alldeles för tidigt av en jättesöt rufs som var så exalterad över att dom skulle spela sin första match idag. Just då tyckte jag inte att han va så söt eftersom kl inte ens va 7.30 och jag knappt sovit alls utan bara hostat hela natten. 
Efter några timmar gick han upp och gjorde frukost till oss och åkte sedan iväg och spelade och jag återvände till sängen och sov länge. Så skönt och välbehövligt!
 
Jag och Jojo hade bestämt att vi skulle baka kanelbullar och det gjorde vi. Det har blivit lite utav en tradition att göra det på kanelbullensdag. Och dessutom blir vi nog bättre och bättre för varje år. I år lyckades vi riktigt bra. Dom blev Megastora som dom säger i reklamen!

   

Ikväll var Virre & Jojo här och åt middag, jag gjorde något jag aldrig lagat förut. Potatisgratäng, blev faktiskt god. Tror dom andra höll med. Pojkarna avlägsnade sig efter ett tag och jag och Jojo har spenderat kvällen framför tvn och tittat på Stjärnorna på is och efter det en dansfilm tillsammans med morötter och kanelbullar. Tyckte Stjärnorna på is va kul, även fast jag va nervös för deras skull mesta dels av tiden. Jag älskar  Carolina Gynning, tycker hon är skön.


 

Ne dags för kudden, ska sova länge imorgon. Känner mig fortfarande lite krasslig. Natti natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0