Ännu en helg som snart är slut

Jag fattar verkligen inte hur fort helgerna går. Nu sitter man här och det är måndag imorgon igen.
Idag har iaf vart en nyttig dag, imorse började jag och Jojo dagen med att promenera i en timme. Va ju helt underbart höstväder ute. Men jag blir lite sorgsen, snart är alla de vackra löven borta från träden. Jag älskar hösten, tycker det är en så mysig och vacker årstid.

Resten av dagen har jag och Daniel spenderat med att handla, köra lite skrot till tippen, tvätta och städa hela lägenheten. Imorgon kommer en mäklare och tittar & tar kort. Jag älskar känslan av en nystädad lägenhet, det luktar verkligen rent här nu! Underbart!

Till middag idag bakade vi Tacopaj, var ju riktigt gott och superenkelt. Nu ska vi mysa med en film och godis i soffan. Mamma Mia blir det ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0