Ännu en film



Idag såg jag Made of Honor och den va precis som jag förväntade mig. Jag gillar verkligen sådana här lättsamma amerikanska typiska tjejfilmer. Det måste vara det ultimata när man är hemma och sjuk iaf. 
Och idag har jag ju även haft lyckan att vara utan tv halva dagen, då det var service på nätet här i Västerås under dagen. Älskar vi inte bara digital-boxar?

Blä mina luftrör känns inte alls mysiga, måtte jag bli frisk snart. på fredag ska jag iaf tillbaka till jobbet. Sen blir det att vila och ta det lugnt hela helgen. Är trött på att bara sitta här och inte orka göra något alls. Jag har inte ens plockat upp allt det fina vi köpte ute på Åsby i söndags, får se om jag orkar ta det imorgon.

Ne dax för lite vitaminer och te. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0