Vilken dag!

Vilken dag det har varit. Gick ner på stan klockan tolv för att leta efter en klänning till Daniels 25års fest. Hittade en klänning jag är jätte nöjd med. Svart, halvlång i tunt material och ett band man knyter under brösten. Kommer bli så snyggt till ett par höga klackar.

 

Klockan fyra åkte jag och min syster ut till IKEA och åt lunch, en väldigt sen en och tokhungriga var vi. Inhandlade även lite röda handdukar, ljus och åtta klappstolar. Så nu kan vi ha många här på middag. Perfekt!
Va inte hemma förns klockan var efter sex. Då skruvade vi ihop vårt nya matbord, sen har jag bakat två sorters kakor och strukit och hängt upp röda gardiner i köket och vardagsrummet. Någon adventsljusstake har även fått komma fram. Va mysigt det blev.

 
Dumlekakor                                              Kolakakor

Nu ska jag lägga mig raklång i soffan och slö titta lite på tv, min älskling ligger redan och sover så sött här intill mig ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0