Väntar

Jag väntar. Jag väntar på att Daniel ska komma hem från jobbet. Idag skulle vi åka och köpa det där nya matbordet och storhandlat. Det blev inget matbord idag heller för att just idag var Daniel tvungen att jobba över en timme. Jag mennar han har ju redan så korta arbetsdagar, 6.30-18.00. Lägg på 2 timmars restid till det. Perfect! Iallafall så sålde vi vårat matbord i söndags, och i samma veva skulle jag kolla på IKEA om det vi hade bestämt oss för fanns hemma. Tror ni det fanns? Nej det gjorde det inte, och dessutom har det utgått. Så nu blir det ett nytt svart fast som man kan dra ut så att 8 personer kan sitta och äta. Great jag som älskar svarta möbler, så opraktiskt!
Nu sitter jag här iallafall redo med min matlista, den är hela två A4 sidor lång. Jag ska nämligen baka, inte bara en sak utan sex bakverk. Tjohoo!

Kommentarer
Postat av: Lissis

Åh, de där bakverken, är det nåt du kommer bjussa på sen eller ;)

2008-11-26 @ 12:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0