Mysfredag

Igår kväll hade jag och Jojo mysfredag. Vi lagade tacos, kollade på Idol. Åt grönsaksdipp, drack rosapantern och tittade på två filmer. 
Den första filmen vi såg var Låt den rätte komma in, den nya svenska filmen. En mycket annorlunda film om en mobbade 12-årig pojke som träffar en flicka som är vampyr. 
Efter den halv läskiga filmen bestämde vi oss för att avsluta med en romantisk komedi A lot like love.
Blev en helt underbart skön fredagskväll, och idag tog jag sovmorgon och har nyss ätit våfflor. 
Senare idag ska jag och Danne hem till Thommy på inflyttningsfika tillsammans med resten av släkten. 
Kvällen blir lugn idag också, känner mig lite småförkyld så det känns skönt med en helg med bara vila. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0