Flowers

Fasiken jag känner att min hals är lite halvkonstig och mitt huvud likaså. Men idag tänkte jag ta en tripp till gymmet och det kommer garanterat gör susen. För sjuk är det sista jag tänker bli!!

Igår var det min tur att ha onsdagsmiddag, och igår bjöd jag på Italiensk trerätters. Måste tipsa er om att rosta serranoskinka i ugnen. Blir hur gott som helst. Riktigt salt och krispigt. Jag tycker all italiensk mat ser så god ut, och inte är det så svårt att laga heller. Skulle vilja åka till Italien, kanske nästa sommar?





En kund gjorde mig glad idag, hon va här i morse för att få sitt hår ompermanentat. Och det gick bra och hon blev jättefin. Efteråt kom hon in med en blomma till mig, sånt kan göra en så glad. För det hade hon verkligen inte behövt. Gulligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0