Bored

Jag är uttråkad! Till max, snart vet jag inte vart jag tar vägen. Jag vill hem, jag vill träna, jag vill laga god mat, jag vill mysa med min älskling, jag vil sova, jag vill shoppa, jag vill sy, jag vill träffa mina underbara vänner. Men om jag inte får något av det just nu kan jag iallafall få jobba. Har stått här i flera dagar och praktiskt taget rullat tummarna! Förstår ni hur tråkigt det är?

Sov dåligt inatt igen, vaknade av att Danne gick upp ur sängen och ut i köket. Han var borta så länge att jag gick upp för att kolla om han gick i sömnen. Han titta på mig som om jag var från Mars och sa att han bara drack. När jag la mig igen så märkte jag att jag hade ont i halsen. Hoppades det skulle vara borta när jag vaknade igen. Men icke, för hundrade gången i höst är jag småförkyld. Men jag kämpar med min eccinacheadroppar! Blääää

Nej kära vänner nu ska jag sluta babbla. Glöm inte att aldrig ta något förgivet och lev i nuet ♥ Love.


Kommentarer
Postat av: Lissis

Vetdu, börja ät probiotika istället, det stärker immunförsvaret. Jag var jämt sjuk förut men är det nästan aldrig nu (ta i trä). :) Pussokram!

2008-11-19 @ 12:56:01
Postat av: Tessa

Tack gumms, det måste jag testa för det här är uttröttande! Pusse

2008-11-20 @ 08:05:20
URL: http://tejes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0