Stress

Igår satt vi och tittade på Lyxfällan. Personen i gårdagens program led av stress, vilket jag även anser att Danne gör. Han är ofta stressad, har kort tålamod, vaknar jätte tidigt på helgerna, och när man pratar med honom lyssnar han på sitt egna sätt och tror sig veta vad jag säger.  Iaf så rabblade en stresshanterare upp symtom på att man led av stress. Danne prickade nog in 7 av 8 rätt....
Jag själv anser att jag är väldigt stresstålig och hanterar stress på ett mycket bra sätt.

Föresten igår när vi satt och åt, hände nå kul. Jag hade mixat ihop min tacos och började äta. Tänkte att de smakade lite anorlunda, men ändå gott. Efter ett tag märker jag att jag glömt att ta köttfärs. Va nog lite tanksprid!

Kommentarer
Postat av: Me

Lr så var du stressad? ;)

2008-05-09 @ 12:13:46
URL: http://www.ferdiksblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0