Shoppat


Idag har jag vart på stan och shoppat lite, tänk att man mår så bra av det ;-)
Det här hittade jag:

   
Shorts H&M 98:-      Linne H&M 49,50:-   Kjol H&M 98:-
 

Sen passade jag även på att inhandla en morsdag pressent och födelsedagspressenter till två av mina favo tjejer. Bara till den tredje kvar nu.

Nu sitter jag i soffan och funderar på vad jag ska göra, borde fortsätta med garderoben. Men jag tror jag fikar och läser en tidning istället.
Vad som händer ikväll det vet jag inte. En del av mig vill ut på partaj, en annan del vill mysa hemma. Får se vilken del som vinner!

Puss sålänge.


Kommentarer
Postat av: Anna

Härlig färg på linnet, snyggt till brännan!

2008-05-24 @ 16:55:34
URL: http://fitnezz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0