Maj = Sommar

Den här helgen som gått har jag hunnit med att göra hur mycket kul som helst.!

 
Fredagen började med att hela tjocka släkten åt middag på Limone.

   
Sedan hamnade jag på fest hos Mia i hennes Östemalmsvåning.


Kvällen avslutades med massa transdans på Slisk där jag chockskaddade vår praktikant.

Lördagen började ju med att vi köpte nya utemöbler och lite annat fint till vår lägenhet. Efter det va vi och grattade kära Elli som fyller år idag! Grattis sötaste kusin!

   
Sedan åkte vi till pappa och grillade, hoppade på Jontes nya studdsmatta och spelade tennis.

Kvällen spenderade jag med ett par vänner. Vi spelade spel och jag förlora.

 
Igår va jag på dansuppvisning och tittade på Patrik.  De va riktigt kul, kanske man ska börja igen?

Nu ska jag ta och laga en smaskig pastasallad med kyckling, halloumi,pesto och annat gott som jag och älsklingen ska njuta av ute på balkongen. *Vinkevink*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0