Helt underbart!

Just nu sitter jag på vår balkong och njuter, tycker verkligen det är hur underbart som helst att bo här med min prins.

Idag fick jag nästan alla mina luckor till köket. Dom va verkligen hur fina som helst, kommer bli grymt snyggt i mitt kök. Nästan sorligt att flytta :S Men på onsdag kommer min mäklare och värderar lägenheten, äntligen ett steg åt rätt håll. Ska bli riktigt spännande att se vad hon säger.

Nu ska jag kila in i köket och börja med maten, blir tacos med kyckling. Ikväll ska vi bara mysa massor, ska bli skönt då vi knappt hinner ses i veckorna trorts vi bor tillsammans. 

               image357
                     Dessa underbara rosor pryder vårat vardagsrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0