Vardagslyx


Då va ännu en helg över. Måste säga att jag haft en riktigt skön helg trots att jag inte är riktigt frisk än.
Idag har jag och min älskling spenderat större delen av dagen i tvättstugan, hela 9 maskiner lyckades vi få till. Så går det när man fuskar och hoppar över en vecka.
Vart så rastlös idag på eftermiddagen, har ju i princip bara vart hemma i min lägenhet hela veckan så jag tog en lång skön promenad.
På vägen hem gick jag och köpte lite fika till mig och min älskling, så när jag kom gjorde jag en stor kopp varm choklad. Mums! Föresten när jag dricker varmchoklad tänker jag på Jojo som sitter på jobbet och surrplar i sig varmchoklad när vi har tråkigt. Eller hon brukade göra det iaf, nu har hon gått över till te för det mesta. Söto! Så såg vi självklart på en film också. I want Candy blev det idag. En film om två unga killar som drömmer om att spela in en film, ganska kul.

            image312                image311

Tycker det är otroligt viktigt att man tar vara på varje dag, och försöker göra varje dag till något specielt och att man uppskattar det man har. Vardagslyx höjer livskvaliten mycket.

Nu ska jag titta klart på Wallander sen är det dags för sängen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0