Melodifestivalen & Jumper


Idag skulle jag och min älskling ha en heldag med varandra för en gångs skull. Känns som att vi aldrig hinner ses ordentligt, är oftast för lite tid på dagarna. Hur som helst blev det ingen heldag, då Daniel åkte med sin bror för att se bandyfinalen i Uppsala. Ja passade på att städa min bortglömda lägenhet, så nu är det så rent och fint här och så ska det förbli.
När Daniel kom hem åkte vi och köpte lite gott till kvällen och lagade mat som vi åt framför Melodifestivalen. Tycker faktiskt för en gåns skull att det va rätt låt som vann, Charlotte är duktig och vi får väl hoppas på att de går lika bra som förra ången. Sen för att inte tala om skulle jag lätt kunna sno hennes enorma skogarderob.
                                              
                                               image309

Efter Melodifestivalen såg vi på en film Jumper. Filmen handlar om David som en dag upptäcker att han kan teleportera sig varsomhelst i världen. Ja tyckte filmen va helt ok, dock väldigt kort och slutade lite konstigt. Nu ska jag ta och hoppa ner i sängen och se om jag kan få nå liv i min älskling som tröttnade på filmen och gick och la sig. Sov gott & Puss
                             
                          image310

Kommentarer
Postat av: Me

Jumper är bra..så du ej fryser när du e sjuk..

2008-03-16 @ 20:24:58
URL: http://www.ferdiksblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0