Giftorm

Detta måste vara den längsta och jobbigaste vecka jag haft på länge. Känns som jag knappt hunnit med annat än att jobba, ska bli helt underbart med helg snart. Vad jag helst skulle vilja ha är minst en veckas semester på någon underbar kurort och bara bli bortskämd.
Imorgon är det dags för lite Trance-dans :) Monday Bar Spring Break Cruise. Ska bli superduperduper kul för det var verkligen hundra år sedan jag va på en ordentlig Trancefest. Och som vanligt är jag ute i god tid med packning osv. *host* Kommer antagligen springa runt i sista sekund och leta efter fluff, fransar och allt där till. Men det är väl lite utav tjusningen. Ikväll ska jag passa på att njuta lite av min fina pojke, känns som vi knappt hinner ses i veckorna.
Ha en toppen helg, så hörs vi efter. Puss

image298

Såhär söta va jag och min sessa på Summer Cruisen ♥

Kommentarer
Postat av: Anne

Åh, va kul med trancedans.. :) Hoppas ni får kul!!

2008-03-06 @ 21:24:28
URL: http://buppesnurf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0